31 Mart 2010 Çarşamba

Loreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5 Yapılandırıcı


Loreal'in düzenlemiş olduğu bir kampanya sayesinde Loreal Elsev'in bu yeni ürünü ile tanıştım.

Zaten 2 senedir boyalı ve röfleli saçlar için olanını düzenli olarak kullanıyordum.

Fakat bu ürün gerçekten mükemmel.Saçlarımı öylesine yumuşak yapıyor ki krem kullanmaya bile gerek kalmıyor aslında ama ben yine de ikisini birlikte kullanıyorum.

Çünkü saçlarım ince telli olduğu için çok fazla kırılıyor.

Artık devamlı kullanacağım şampuanım budur.En çok hoşuma giden de şu kırmızı kesesi oldu.

Loreal tüketicisine verdiği değeri ,göndermiş olduğu ürünün görünümüyle bir kez daha ortaya koydu diyorum ben.

Bana bu şekilde 4 adet gönderdiler.Loreal'e bir kez daha teşekkür ediyorum.:))

2 yorum:

  1. merhabalar ben gaziantepten ibrahim halil aysa dikkate almanız gerektiğini düşündüğüm bir problem im var elseve den önce headen sholders şampuanını kullanıyordum bir tanıdığımın vesilesi ile elsev kullandım çok ta iyi sonuçlar aldım ilk 3 şampunda fakat 4. şampunı aldığımda (elseve şampuan ve saç kremi 2si1 arada arı sütü kurumaya eğilimli ve kuru saçlar 700ml. ve 390ml ikili paket)herzaman kullandığımın aynısı fakat 2li paket bende ve eşimde aşırı derecede kepek kaşıntı ve saç dökülmelerine yol açtı buna bir açıklama yapar ve bu şikayetimi sonuçlandırırsanız sevinirim.(ürünü gaziantep oli marketten alıyorum.)

    YanıtlaSil
  2. e posta adresim .brahim.aysa@hotmail.com

    YanıtlaSil