6 Mart 2010 Cumartesi

Makyaj Kozmetik'ten TEŞEKKÜR HEDİYESİ

Arkadaşımız teşekkür hediyesi olarak güzel bir set hazırlamış...
Tıklayın vesiz de katılın..

http://makyajkozmetik.blogspot.com/2010/03/tesekkur-hediyesi.html





TEŞEKKÜR HEDİYESİ

Öncelikle bu 1,5 yıllık süreçte beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. Bir sürü şey öğrendim, herkesten ayrı, diğer bloggerlardan, siz yorum yazanlardan...
Bu hediyeleşme kurallarından haberdarsınızdır, yorum bırakmak, blogunuzda duyurmak ve izleyici olmak.
Tarihe de Mart 15 diyelim. 16 sında burada duyururum sonucu.

Hediyelerimi seçerken günlük kullanıma uygun ve kendi kullandığım ürünler olmalarına dikkat ettim. Zaten çoğunun yorumu da sitede var. Olmayanları da yakında eklerim zira dediğim gibi hepsi kendime de aldığım ürünler. Kazanan da mutlu günlerde kullanır dilerim.

1- Diadermine Makyaj Temizleme Suyu - yorumlarım burada
2- Avon Multi Pencil-Sugar Plum - yorumlarım burada
3- Scott Barnes Mascara - özelliklerine buradan bakabilirsiniz
4- Flormar Ultra Black Göz Kalemi - bir makyaj örneği bulabilirsiniz burada
5- She Krem Far - Başka rengi için benim yorumum burada, bu inanılmaz güzel bir renk, ben bayılıp kendime de aldım
6- Alix Avien French Manicure Kit - Bence en iyi french tonları bu markada
7- Nivea Soft El Kremi - Yağlı değil ve çok yumuşak
8- Avon Active Breathe Roll-On
9- Assortie pullu bronz bozuk para çantası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder