31 Mart 2010 Çarşamba

Fairy Bulaşık Makinası Kapsülü

Bugün harika bir ürünle tanıştım... bu tanıştığım mucizenin adı FAİRY ...

Denemek Bedava sitesinin denemem için göndermiş olduğu bu ürün bugün "işte aradığım ürün "cümlesini sonunda bana söyletti.

İlk geldiğinde poşetin içindeki renkli tabletleri görünce şekere benzettim.:)

Yarısı sıvı yarızı toz tablet şeklinde şeffaf bir poşetle sarılmış

.En güzel yanıda makineye poşetini çıkarmadan yerleştirmemiz.Elimiz deterjanla temas etmiyor.

Makinenin içerisinde o ince poşet kendiliğinden eriyormuş.

Tam da bulaşık deterjanımın bitmesine yakın yetişti bu ürün.Oh dedim az daha idare eder bunlar beni ,teşekkür ettim firmaya:)

Ama kullandıktan ve pırıl pırıl çıkan bulaşıklarımı gördükten sonra biraz daha fazla göndermedikleri için çok kızdım :D

Şaka tabi :) Sağolsunlar bu güzel ürünle tanışmamı sağladılar ancak bu ürünü ilk defa duyuyorum temin etmem biraz zor olacak.Ama aramaya değer.Herkese tavsiye ediyorum.

Teşekkürler Denemek Bedava






Ürün Bilgisi

Özellikleri ve iddialı olması ile farklı olan Fairy, Türk tüketicisi ile yeni tanışıyor olsa da

İngiltere'de 50.yılını kutluyor. Procter & Gamble, Fairy bulaşık makinası kapsülünü

'Hepsi1Arada' olarak tanımlıyor. Beşi bir yerde olan üründe 'Fairy temizliği, bulaşık tuzu ve

parlatıcı etkisi, metal parlatma ve cam koruma' özellikleri bir araya getirilmiş. Sadece bulaşıklar

için değil, bulaşık makinalarının temizliği için de üretilmiş olan ürünün en sürpriz tarafı ise 2 katlı

ilginç şekli. Biri sıvı diğeri toz deterjan olmak üzere iki farklı temizleme maddesinden oluşan

kapsülde, ikisini ince bir zar ayırıyor. Kapsülün tamamı ise dış poşeti ile birlikte açılmadan

makinaya konuyor çünkü bu poşet yıkama esnasında suda eriyip gidiyor. Kapsülün boyutu

kullanmaya alıştığımız klasik tabletlerden biraz daha iri çünkü toz deterjan sıkılaştırılıp katı

duruma getirilmemiş ama 20 gramlık ağırlığı ile diğerlerinden bir farkı yok. Kapsülün nazik

görünümü ise sizi aldatmasın, patlatmak için üzerine basıp birçok defa zıplamak gerekiyor.

60 ve 40 adetlik ağzı kilitli poşetlerde satılan Fairy'nin, su ve enerji tasarrufu için ön yıkama

yapmaya gerek olmadan 50-55 derecelik programlarda kullanılması tavsiye edilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder