2 Mart 2010 Salı

BERDİLEL'İN II.SAAT KAMPANYASI

Saatlere bayıldım hemen katıldım siz de katılın şansınız olsun:))

http://berdilel-hertelden.blogspot.com/2010/03/cok-yaknda-yeni-bir-kampanyam-var.html




Çok yakında yeni bir kampanyam var demiştim. Yarışma olayından vazgeçtik, ve yine sizden aşağıda resmi olan birbirinden güzel Dekoratif Saatlerden birini kazanmak için Facebook'daki bu kez Dekoratif Aynalar Grubuna üye olmanızı isteyeceğim.

Yapılması gerekenleri sıralarsak;

-izleyicim olmanız(aksi halde zaten yorum gönderemiyorsunuz)



- buradan Facebook daki Dekoratif Aynalar Grubuna üye olmanız


-varsa blogunuzda kampanyamı duyurmanız


-blogu olmayanların ise gruba üye olduktan sonra arkadaşlarını davet etmeleri gerekmektedir.


-son olarak da bunları yaptığınıza dair bu postun altına yorum bırakmanız...



Özellikle belirtiyorum farklı bir grup olduğundan "Ben buraya zaten üye olmuştum" demeden önce kontrol etmenizi öneririm. Çünkü tüm şartları yerine getirmeyen arkadaşların katılımları geçersiz sayılacaktır.




Kampanyamız şu an itibariyle başlayıp 4 Mart Perşembe gece 00:00' da sona erecektir.Sonraki katılımları malesef kabul edemeyeceğim.
Süre kısa olduğundan bir an önce katılımlarınızı yapmanızı öneririm.

Tüm katılımcılara şimdiden bol şans dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder