21 Mart 2010 Pazar

Bu Hediyeleri KA-ÇIR-MA !!!

Gerçekten harika hediyeler bence kaçırmayın bu fırsatı.

http://gizemhortum.blogspot.com/2010/03/bu-hediyeleri-ka-cir-ma.html




Normalde ben hediyeleriseçmiştim.Ama annemin bana süprizi işte..Telefonla beni aradı eve geç geliceğini söyledi.Allah Allah dedim noluyor annem hiç geç gelmezdi :D Hiç beklemiyodum..Eve bi geldi Annem ellerinde poşetler :)) Ne bunlar dedim aç bak görürsün dedi.Açtım birde neeee göreyiimmmm !! :D Hediyeler..Zamanım olmadı diye ve olmayacak diye almış hediyeleri (: Annemi kocaman kocaman öpüyorum ve İLK ÇEKİLİŞİMİ YAPIIYOORUUMMM ! Bu çekilişe ayriyetten Telefonumu ekleyeceğim..2. el ve kullanmıyorum..Kullanmamamın sebebi de telefon çekmiyor.. Ama hatta değil telefonda sorun var galiba. Telefoncuya gitseniz 50 Tl lik bir masraf olur en fazla ben öyle düşünüyorum :D Belki sizin evinizde çeker.Başka evde denemedim çekiyor mu çekmiyor mu diye :D Ama telefon mis gibi çalışıyor.Denedim. O telefon evde çekmecenin gözünde boş boş yatacağına biraz da kullanılsın diyorum ve çekilişime ekliyorum.Evet bakalım hediyelerimizeee...


Tek tek sıraladım Aşağıda =)

1- Öyle güzel kahve fincanları :) 6 Adet Fincan ve 6 Adet Fincan tabağından oluşuyor.Büyükler için annemin tercihi :)
2- 1 Adet Minik cüzdan bunu çok beğendim.Bozuk paralarınızı koymak için kullanabilirsiniz.

3- Delilik bu bendeki diyorum ve 2. El Nokia telefonu koyuyorum =)
4- Şık bir takım.. Küpe ve kolye'den oluşuyor.
5- Altın renginde anahtar kolye.Üstünde parlak taşlar var..
6- Buda çok hoşuma gitti.Resimlerde fazla parlak çıkmıyor ama normalde çok parlıyor.Emin olun :) 2 Tel Toka, 1 Adet Taşlı Yüzük,1 Adet Taşlı Bileklik


Fincan Takımı
Cüzdanımızz..
2. El Telefonumuzz..

3'lü Takımımız..
Anahtar Kolyemiz..

2 Tel toka,Taşlı Yüzük,Taşlı Bileklik

Evettt.Buda böyle.. Çekiliş sonuçlarını isimleri kağıtlara yazıp,Canlı canlı video ile sonucu belirleyeceğim ki öyle torpil morpil zannedilmesin diye :)

Çekilişe katılma şartları ;
1-İzleyicim olmanız.. Tek tek bakıcam ona göre :)
2-Blogunuzda duyurmanız RESİM ile birlikte !! Bunuda kontrol edeceğim (=
3-Blogunuzdaki kayıt'ın Linki ile birlikte yorum bırakmanız ama altına isim yazmak şartı ile..Çekilişe adınızı yazacağım çünkü.Aksi taktirde çekilişe alınmayacaksınız..

Katılıma Son Gün Belli Değil !!
Daha sonraki zamanlarda son günü söylerim sizlere :))

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Her geçen gün izleyici sayın artıyor inşallah 100 leride görürsün canım :D çok farklı hediye seçimlerin olmuş canım...

    http://blogunnabzi.blogspot.com/2010/03/birbirinden-guzel-ve-ilginc-hediyeler.html

    YanıtlaSil