6 Mart 2010 Cumartesi

KAf Dağının Ardından Hediyeler Var:))

KAf Dağının Ardından hediye var tıklayın katılın:))


http://kafdagininardindan.blogspot.com/2010/03/hediyelerim-var.html


01 Mart, 2010

Hediyelerim var :)




İstanbul' dan birkaç saat önce geldim ve ayağımın tozuyla bilgisayarın başına oturdum. Perşembe günü yola çıkmadan önce, dönüşte hediyelerim var yazmıştım. Kibrit Kutusu etkinliği sırasında pekişen "Hediye vermek, almaktan daha heyecanlı ve güzelmiş" düşüncesiyle ufak bir hediye topağı hazırladım. Aslında kendi yaptığım birşeyleri eklemek istiyordum ama çok yorgun hissettiğim için o da bir başka sefere artık... (Salı gününün mutluluğuyla rimel ve farları da eklemiş oldum:))

Bugünden itibaren 7 Mart pazar geceyarısına kadar yorum bırakabilirsiniz, sonucu 8 Mart'ta random.org belirleyecek:) Hem Dünya Kadınlar Günü hediyesi hem de pazartesi sendromu önleyicisi olacak:))

Fotoğrafta gördüğünüz hediyeleri kazanmak için ne yapılması gerektiğine gelince:

* Siteye üye olmanız
* Bu yazıya yorum bırakmanız
* Hediyeleri blogunuzda yayınlamanız şart değil ama yayınlarsanız da hiç fena olmaz:))

Herkese iyi şanslar;)

Önemli Not: Bu etkinlikte amaç eğlenmek, o yüzden faklı hesaplar açarak ya da birden fazla yorum bırakarak korsan katılım olmayacağını umuyorum... Bu durumları fark ettiğim anda yapılan yorumu sileceğim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder