25 Aralık 2009 Cuma

ZEYNEBİN HEDİYELERİ:)))

Bu kampanyalar hepimizin yüzünü gülderecek yılın son günlerinde hadi buyrun bakalım siteye giriş için Tıklayın


ZEYNEBİN HEDİYELERİ:)))



HEDİYELERİ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Arkadaslar öncelikle beni bugüne kadar yalnız bırakmayan izleyenlerime teşekkür ediyorum iyi ki varsınız.Daha bu yolda yeni yeni ilerlerken,blogculuk adına hiçbirşey bilmezken yanımda olanlar(özellikle sevgili embire cok tesekkür ediyorum)beni destekleyenler...Bloguma her girdiğimde üye sayımın arttığını görünce çok mutlu oluyorum.Blog camiasında yeni olmama rağmen bu hızlı artış beni daha çok cesaretlendirdi.Heyecanımı hediyeli bir yarışma düzenleyerek sizlerle paylaşmak istedim.Hediyelerimi iki üç gün içerinde yayınlayacağım.Ama yarışma şu an itibarıyla başladı.Yarışmaya katılım şartları şöyle;
Eğer bloğunuz varsa;
1)İzleyicim olmanız
2)Bloğunuzda yarışmamdan bahsetmeniz
3)Bu yazının altına yorum yaparak(öneri,eleştiri,sadece kazanmak istiyorum vs.) ve yarışmamdan bahsettiğiniz yazınızın linkinide yapıştırmanız(linksiz yorumlar dikkate alınmayacaktır)
Bloğu olmayanlar ise;
1)İzleyicim olmanız
2)Bu postun altına yorum yazmanız yeterli.
Yarişmaya son katılım tarihi 31.01.2009.Fakat 100. üyeye ulaştığımda bu tarihi beklemeyeceğim.(Bu hızla aralık sonunda bile bu sayıya ulaşabilirim inş.:))
Talihliyi belirlerken Akınsoft çekiliş programını kullanacağım.Kazanan kişiye 2010 yılında düzenlenecek 5 fuar için ücretsiz davetiyede göndereceğim.Herkese bol şans!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder