9 Aralık 2009 Çarşamba

Yeni Yıl Hediyesi :)

Güzel bir blog kampanyası daha

Siteye girmek için Tıklayın

Yeni Yıl Hediyesi :) 

Bir ruj yeni yıl hediyesi olarak oldukça küçük gelebilir sizlere biliyorum ama bu planladığım bir şey değildi, chreeyculture'den aldığım rujların çoğu aynı tonlarda çıkınca ben de neden birini izleyicilerime hediye etmiyorum nasıl olsa hepsini kullanamam diye düşündüm.

Fotoda oldukça pembe çıkmış ama işte bu coral-pembe diye tabir edilen renkteki ruja sevgili izleyicilerimden biri sahip olacak..





Bu ruj bağlamında NYX round lipsticklerin genel özelliklerine bakacak olursak; simli değil ama ışıltılı yapıya sahipler. Kesinlikle kuru değiller kremsiler dudakta kayıyorlar. Renk verme özellikleri de oldukça iyi, yani tüpteki rengi vermek için 10 kat sürmek gerekmiyor.
Bu miniği nasıl kazancaz diye soracak olursanız, gerçekten de minik olduğu için fazla kural felan koymayacaktım başta ama madem bir şey yapıyorum herkes duysun mantığıyla ( :D ) hareket ederek klasik kuralları koyuyorum.

1. Bu bloğa izleyici olmak
2. Eğer varsa bloğunuzda benim bloğumdan bahsetmek
3. Bu posta yorum bırakmak. Yorumlarınızda bu blogda başka görmek istediğiniz şeylerden, şikayet ettiğiniz, eleştirdiğiniz durumlardan vs. aklınıza gelen her şeyden bahsedebilirsiniz.
13.12.2009 tarihinde konu yorumlara kapanacak ve ben de en kısa sürede kazananı açıklıycam. Herkese bol şans...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder