21 Aralık 2009 Pazartesi

Sergun'un yılbaşı Hediyeleri

evet çok güzel bir kampanyayı daha sizlerle paylaşıyorum.Çok şirin hediyeleri var.Ben de yarışmaya katıldım ve kırmızı bardak altlıklarndan seçtim umarım kaanırım.:))

Siz de katıılmak istiyorsanız hemen tıklayın

http://www.atolyesergun.com/2009/12/yeniyl-hediyem-icin-buyrunuz.html#ixzz0aKWvCsmC

20 Aralık 2009 Pazar
yeniyıl hediyem için buyrunuz:)
Gönderen sergun 
son zamanlarda pek çok blogda rastladım bu hediye işine. hiçbirine katılmadım henüz ama benim de canım çekti, yılbaşının yaklaşması bahanesiyle ben de yapıcam:)

kurallar klasikleştiği haliyle şöyledir efendim;
--hediyenizi kendiniz, bu sayfadaki YÜZÜK, BROŞ veya BARDAK ALTLIKLARINDAN istediğinizi seçiyorsunuz. (bardak altlıkları takımı 6 adet olacağı için farklı farklı modellerden de seçebilirsiniz)
--bloğunuzda, seçtiğiniz ürünü de dahil ettiğiniz bi biçimde bu başlıktan bahsediyorsunuz ve buraya yorum olarak bırakıyorsunuz
--çekiliş sonucu kime çıkarsa bloğunda sözettiği ürünü ona hediye ediyorum..

kurallarımız bu kadarcık.
26 aralık gecesine kadar yorum bırakabilirsiniz. sonrasında kurayı çekip, kazananla iletişime geçerek adresine kargoluyorum..

herkese bol şans:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder