12 Aralık 2009 Cumartesi

Dominika'dan Hediye Çekilişi !!!

Yeni yıla yaklaşırken blog kampanyaları çoğaldır.İşte bir tane daha..

Siteye giriş için Tıkayın

Dominika'dan Hediye Çekilişi !!!
Ben de en sonunda dayanamadım ve yeni yıl yaklaşırken bir hediye çekilişi yapmaya karar verdim.
Hediyelerin hepsini çekilişle 1 şanslı kişiye göndermek istiyorum.

Çekiliş 20 Aralık Pazar gece saat 24:00'e kadar devam edecek.
21 Aralık Pazartesi günü kazanan kişiyi açıklayacağım.

Bir kaç gündür hediyeleri toparlamak için uğraşıyorum,
Çam sakızı çoban armağanı , umarım beğenirsiniz.

Çekilişe katılmak için kurallar her zamanki gibi,

* İzleyicim olmanız,
* Blogunuz varsa hediye çekilişinden bahsetmeniz,
* Blogunuzda yayınladığınız duyuruyu bu konunun altına yorum olarak belirtmeniz gerekmekte.
* Blog sahibi değilseniz e-mail ile giriş yapın lütfen, ADSIZ yorumlar kabul edilmeyecek. ( karışıklık olmaması için ) 


Hediyelerim..



2 adet bayan parfümü ( 1 adet kalem parfüm, 1 adet 50 ml.)
Bellissima Deodorant
Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası ( süper kokusu var bende kullanıyorum)
2 adet Flormar oje, kırmızı ve lila renklerde
yeşil-beyaz parlak pullu, minik çanta
mumluk ( romantik akşamlarınız için :P )
2 adet fil biblosu ( uğur getirsin diye)
Eyvah Çocuğum Büyüyor! ( Mikado Yayınları )

2 yorum:

  1. Merhaba
    Bende çekilişe katılmak isterim

    İlknur NURKAYA

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım çekiliş katılmak için en başta tıklayın yazan yere tıklıyorsun ben kampanyayı burada paylaştım:)

    Buradan da ulaşabilirsin.Bol şans..:)

    http://missdominikastylebox.blogspot.com/2009/12/dominikadan-hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil