18 Aralık 2009 Cuma

blogcan’dan Yılbaşı Hediyesi iPhone 3G


Blog kampanyaları dünyasında böyle bir hediye görülmedi!!

Evet inanılır gibi değil ama gerçek.Bahsi geçen bu bloğun sahibi arkadaşımız yılbaşı Hediyesi olarak iPhone veriyor.Hemen siz de siteye giriş yapıp şansınızı deneyin.

Buyrun siteye giriş için Tıklayın

Yaklaşık 1 ay kadar önce Amerika’dan hediye olarak gelen iPhone 3G 8 GB‘ı satmayı planlıyordum. Eğer daha erken gelseydi ben kullanırdım fakat hediye telefon gelmeden 2 hafta önce ben iPhone almıştım. Yılbaşı sebebiyle herkesin internet sitesinde çekilişler düzenlediğini gördüm. Ben de böyle birşey yapmak istedim. Şöyle anlatayım ;

Bu yazının yorum bölümüne, neden iPhone istediğinizi yazıyorsunuz. Şu formatta olması gerekiyor ; “Ben iPhone istiyorum çünkü…” Herkesin 1 cümle yazma hakkı var. Yorum bölümüne sadece cümlenizi yazmanızı istiyorum. Aksi taktirde yorumunuz geçersiz sayılacaktır.

İkinci bir olay da şu. Blogcan’da iPhone hediye edileceğini, internet sitenizde buraya link vererek duyurursanız, 2 cümle yazma hakkınız oluyor. Bunu yapacak olanların alt alta 2 cümlesini yazmaları ve cümlelerinin hemen altına, bu konu hakkında yazdıkları yazının linkini koymaları gerekmekte.

Tüm cümleler 1 Ocaktan itibaren değerlendirilmeye başlanacak ve 2-3 gün içerisinde sonuç yine buradan duyurulacaktır.

iPhone 3G hakkında ;
Cihaz, yasal yollarla getirildiği için, oldukça cüzzi bir bedel ödeyerek Türkiye’de kayıt yaptırabiliyorsunuz. Detaylarını tam olarak bilmiyorum.
Ürünün kutusundaki, jelatini açtım ama cihazın üzerindeki jelatini çıkarmadım. Kutuyu açmamın sebebi ise, bir anda kargo görevlisi tarafından elime tutuşturulan kutunun içinde iPhone 3G 8 GB olduğuna inanamamamdandır.
Ürün Türkiye içerisine gönderilecektir. Yurtdışından olanların katılmamasını rica ederim. Gümrük sorunları çıkabiliyor.

Dikkat : Bu bir çekiliş değildir. Bu nedenle herhangi bir yasal hükmü yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder