22 Aralık 2009 Salı

Biraz Ondan,Biraz Bundan Hediye Dağıtıyor

Arkadaşımın başlatmış olduğu kampanyayı bugün gördüm bugüne kadar nasıl denk gelmedim hayret.Bloğunu daha yeni açtı ve bunun şerefine bir güzellik yapmış bir kaç hediye seçerek bizleri sevindirmek istemiş.

çok güzel hediyeler var gerçekten siz de katılmak istiyorsanız aşağıdaki linki tıklayın lütfen 

Biraz Ondan,Biraz Bundan !!!

http://biraz10danbirazbundan.blogspot.com/2009/12/blogumu-acarken-bi-guzellik-yapmalym.html


Blogumu Açarken Bi Güzellik Yapmalıyım Dimi :) 

Bloglarda şimdi 100 izleyiciye ulaşınca kampanyalar yapılıyor.Bende 100 izleyici olunca değilde şimdi yapayım dedim :) Hediyelerim neler : 






1-oriflame hindistan cevizli şampuan 


2-dore rol on (müthiş kokuyor)


3-çilekli dudak parlatıcısı (insanın yiyesi geliyor :) )


4-imitasyon yüzük


5-avon oje


6-bileklik (kendim yaptım)


7-el kremi


8-mini cüzdan (kendim yaptım)




sizden istediğim yorum bırakmanız,blogunuzda bahsetmeniz ve izleyicim olmanız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder