25 Aralık 2009 Cuma

2010 şerefine celebi74 den süpriz hediye

Hemen katılın siz de kazanın.. buyrun siteye gidip yarışmaya katılmanız için linkiniz.. tıklayın lütfen

http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2009/12/2010-serefine-supriz-hediyem-var.html

arkadaşlarrrr...
yeni yıl hediyelerini veren bir çok arkadaşımın yayınlarına katıldım..
halada katılmaya devam ediyorum.. daha önce konusu olmuş ve hala yollamadığım paketlerim olmasına rağmen; bir hediye paketi de ben hazırlayayım dedim ve kolları sıvadım..
paketim pazartesi hazır olacak.. çekilişe katılım süresi ise 31 aralık da sabah 09:00 da bitecek.. ve aynı gün çekilişi yapıp, kimin kazandığını duyuracağım..
artık standartalaşan katılım şartları;
  • izleyicim oluyorsunuz

  • blogunuzda duyurunuzu yapıyorsunuz

  • ilgili linkinizi yorum olarak bırakıyorsunuz

2 yorum: