22 Ocak 2010 Cuma

En Sonunda Ben De Mimlendim



Eveeeett en sonun da sevgili Ayşeciğim tarafından ben de mimlendim.



Hemen 7 maddelik tanıtımıma başlıyorum.:))



♥3 ay sonra üzülerek 24 yaşına gireceğim:(Eskiden her doğumgünümde

büyüyorum diye sevinirdim şimdi yaşlanıyorum diye üzülüyorum.

Ama olsun her yaşın ayrı bir güzelliği var dimi:)

Denizli doğumluyum ve hala Denizli de ikametediyorum.

2 kişilik bir ailemiz var.3 kişi olmamız için biraz daha zaman geçsin istiyoruz:))



♥En zevk aldığım şeylerden 3 tanesi ailemle zaman geçirmek,eşimle birlikte film

izlemek(sık sık yaparız,izlemediğimiz film kalmadı diyebilirim.)veee tabiki de

vazgeçilmezim olan laptopumla internette cirit atmak.:))bir de makyaj

yapmak,süslenip püslenmek en sevdiğim uğraşlardandır söylemeden

geçemeyeceğim..



♥Koç burcuyum ve burcumun özelliklerini neredeyse tamamen

taşıyorum.Eğlenceli,cesaretli ve bağlayıcı bir kişiliğe sahibim.



♥En sevmediğim huyum çok fazla iyi niyetli olmam,hatta yapılan yanlışı gözümle

görmeme rağmen belki şöyledir ,belki böyledir diye olumlu düşünmeye

çalışırım,ne yazık ki insanlara çok çabuk inanıp güveniyorum bu huyum

yüzünden çok zarar gördüm.



♥Eğlenmeyi ve eğlendirilmeyi seviyorum bu yüzden kendime oldukça espirili bir eş seçtim:))



♥Bütün zorluklarına rağmen Hayatı ve yaşamayı seviyorum.Doğayı ve hayvanları

seviyorum..Nerdeyse her türlü evcil hayvan besledim.Pazar günleri doğaya çıkıp

hiç gidilmemiş ,keşfedilememiş yerleri saatlerce gezip dolaşırız en çokta buna bayılıyorum.



♥En kötü anlarımda bile gülümsemeyi başarabiliyorum ve bu yüzden güçlü

olduğumu düşünüyorum kolay kolay yıkılmam;)En sevdiğim huyum bu sanırım..



işte 7 madde ile ben bu kadar oluyorum:))



Ayşeciğime teşekkür ediyor ben de aşağıdaki fıstıklarımı mimliyorum:)



AYSELL

Aysu

Adavapuru

Esra

Nazende(Elma Şekerim)

Mina Karenim

Jane Özlem

2 yorum:

  1. Evet mimlenmişim ama ne yapacağımı bilmiyorum ,nasıl birşeydir ne yapılır uzak kalmışım dünyadan.. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu mimler sâyesinde blogcuları enikonu tanımış oluyoruz :)

    YanıtlaSil