13 Ocak 2010 Çarşamba

Elma Şekerim Armağanları İçin 150. İzleyicisini Bekliyor

Elma şekerimden çok güzel armağanlar geliyor.Bu güzel armağanlara sahip olmak istiyorsanız tıklayın ve Çekilişe katılın:))


http://elma-sekerimmm.blogspot.com/2010/01/elma-sekerim-armaganlar-icin-300.html


Elma Şekerim Armağanları İçin 150. İzleyicisini Bekliyor



Arkadaşlar hediye veren herkese çok özendim bilenler bilir ben güzellik ve doğal cilt bakımı kursu mezunuyum.Kişisel bakım ve kozmetik içerikli blogumu geliştirme çalışmaları içerisindeyim.Belki hediyelerim çok çok büyük olmayacak ama bloguma yakışır kozmetik ve bakım içerikli hediyeler hazırlamaya başladım şuan hazırlıklarımda bu ürünler var izleyicilerim artıp sağlık sorunlarım birazcık düzelince ürünlerin fotoğraflarınıda ekleyeceğim.

1 adet deodorant
1 adet lipgloss
1 adet gözkalemi
1 adet dudak kalemi
1 adet ruj
1 adet peeling fırçası
Mini çok cici manikür seti (cımbız,makas,törpü,tırnak makası)

Az önce kendim tasarımnı bitirip hazırladığım pembe,gri ve sedef rengi cam inciler ve gümüş rengi aksesuarlı çok şık bir anahtarlık..


Sizden ricam blogumdan arkadaşlarınıza bahsedin ve 150. izleyiciye bir an önce kavuşayım ,sonra kampanyamı başlatacağım diğer klasik blog kampanyaları gibi hazırlmayı düşünüyorum kesinlikle adil bir çekilişle bir kişiye armağanlaırımı ulaştıracağım katılımlarınızı bekliyorum .300. izleyiciye ulaştıktan hemen sonra katılım koşullarını açıklayacağım :) Herkese şimdiden bol şans diliyorum ...


(Yapacağım çekilişte bir tek katılım şartım olacak Türkiye içi olması malum ulaştırmada sorun çıkmasın diye)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder