1 Şubat 2010 Pazartesi

Klik Dedim'den Süper Hediyeler

İşte yepyeni bir blog,yepyeni bir kampanya ve süpper hediyeler.!!

Arkadaşımız yeni bir blogger olarak aramıza katılmış,hemencecikte güzel bir kampanya başlatmış.

Çokta güzel hediyeler seçmiş bizim için.Hadi bakalım klik diyerek kampanyaya katılalım:))


http://klikdedim.blogspot.com/2010/01/hediyeye-klik.html





01 Şubat 2010

Hediye'ye Klik

Uzun zamandır planladığım, yaşamdan, teknolojiden, medyadan, makyaj ve bakıma kadar hemen herşeyi yazacağım yeppyeni bloguma hediyelerimle başlamak istedim..Böylece daha çok Blogger'la daha kısa sürede tanışacağız. Takipte olacağız, takip edeceğiz. İşte bu yüzden bu iki minik hediyemi veriyorum size:

Flormar'ın rengarenk beşli far seti:
Bu fardan önce kendim kullandım, yorumlarımı burada yayınladım; sonra bir tane de hediye aldım klikdedim için. Uzun lafın kısası sürüm ve kalitesinden çok memnun kaldım.

Hollanda'dan aldığım GiftedGirls Lipstick seti



2 kişiyi mutlu edecek bu şirinlikleri kazanmak için hepimizin bildiği hediye kurallarını yazalım:
@İzleyicim olun ve hemen bu POST'a bir yorumcuk yazın.
@Dilerseniz blogunuzda hediyelerden bahsedin
@Blogunuz yoksa izleyicim olarak yorumcuk bırakın: "Kazanmak isterim de isterim" gibi..


Katılmak için son gün: 8 Şubat , çekiliş random.org'da olup, sonuçları 10 Şubat sabahı burada bulabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder