7 Şubat 2010 Pazar

Chochili Ev Terlikleri Bir Harika!! Siz de Sahip Olmak İstiyorsanız Tıklayın

Bugün nette dolanırken güzel bir kampanyaya rastladım hemen aktarayım dedim.

Çok şirin renk renk terliklere sahip olmak isteyenler için kaçınılmaz bir fırsat.

Terlikler çok hoş ben çok beğendim farklı bir model denemişler çokta hoş olmuş.

Kapalı terlikler de kimilerinde terleme sorunu olabliyor.Bu modeller o problemi de ortadan kaldıracağa benziyor.

Bir kaç küçük öneri vermem istenmiş ben de bu şirin terlikler için önerilerimi sunuyorum.

-
Terliklerin çeşitli pırıltılı taşlarla süslenirse çok daha şık duracağını düşündüm.

-Simli kumaş kullanılırsa aynı şekilde çok şık durabilir.

-biraz daha kibar modeller, üretilerek kısa bir topuk koyulursa yine çok şık duracaktır.

Benden bu kadar siz de kampanyaya katılmak isttiyorsanız hemen tıklayın..

http://depressionmodeon.blogspot.com/2010/02/beklenen-yarsma-bugun-baslyor.html


01 Şubat 2010 Pazartesi

beklenen yarışma bugün başlıyor :)

TERLİKLERİMİZ %100 TÜRK ÜRETİMİDİR ...
YANİ MADE IN TURKEY :)

Chochili Ev Terlikleri


*Geri Dönüşüm :Terliklerimiz ,çevreye % 100 duyarlı ve geri dönüşümlüdür.

*Yıkanabilir: Çamaşır makinesinde yıkanabilir,hijyeniktir.

*Hafif: Ayağınızda olduğunu bile farketmezsiniz :)

*Şık: Rengarenk seçenekleriyle çok şeker ve yumuşaklar.

Terliklerimize ulaşmak için TGAR


Daha önce birkaç arkadaşıma fikirlerini merak edip hediye olarak yolladığım chochili ev terlikleri hakkında birsürü mail aldım...Beğenmenize çok sevindim ve verdiğiniz fikirlerle gerçekten yeni modeller üzerinde çalışmaya başladık...
Şimdi hediye yollayamadığım diğer blog arkadaşlarımla bir yarışma yapmaya karar verdim...

*****Blogunuzda chocili ev terliklerini tanıtıp bize yeni birkaç fikir verirseniz ve

linkinizi bana Mail olarak atarsanız, HER 10 KİŞİDEN 1 KİŞİYE chochili ev terliği

hediye edeceğiz...*****

*kazanmanız halinde size mail atılacak ve istediğiniz model sorulacaktır :)


(10 şubata kadar vaktiniz var...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder