13 Şubat 2010 Cumartesi

Hediyelerden Hediye Olurmu? Olur:))

Arkadaşımız bir blogdan kazandığı hediyeler cildine uyum sağlamayınca bir güzellik yapıp kullanabilecek birine hediye etmeyie karar vermiş.Tabi bu kişi çekiliş ile belirlenecek bunun için de hep beraber tıklıyoruz.

http://littledumblonde.blogspot.com/2010/02/hediyelerden-hediye-olur-mu.html

Hediyelerden Hediye Olurmu?

Esra'nın 4. hediye talihlisi bendim :) Şurada katıldığımdan bahsetmiştim.

İlk defa bir blog'dan hediye kazandım, çok garip bir duyguymuş! Ama ne yazıkki gelen fondotenler benim cildim çoook koyu geldi, kardeşime vereyim dedim ama o da hiç fondöten kullanmaz.

O yüzden bu hediyeleri ben de hediye etmek istiyorum.

Resimde, sağ alt köşedeki 4 nolu ürünler. True Cover 2 adet fondöten ve 1 adet makyaj temizleyici. Ürünler 2. el ama kullanılmamış belli ki. Markayı bilmeyenler için TıK TıK


Katılmak için:

1- Blog izleyicisi olmanız;

2- Blog'unuz varsa; çekilişimi blog'unuzda duyurmanız,

3- Bu yazıya beni neden izlediğinize dair bir yorum bırakmanız; (diğer postlarımı da okuyup yorum bırakırsanız çok memnun olurum o ayrı)

yeterli.

Kısa süreli bir çekiliş olsun istiyorum. Katılım için son gün: 15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder