20 Şubat 2010 Cumartesi

Kaçmaz Fırsatlardan Kaçırılmayacak Bir Fırsat

Ben bu hediyelere gerçekten bayıldım umarım kazananlardan biri olurum artık:))

Siz de katılmak istiyorsanız hemen tıklayın:))



http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/02/eveeeet-iste-bunlar-da-benim.html



EVEEEET İSTE BUNLAR DA BENİM HEDİYELERİM:))


Uzun zamandir ben de blogumda hediye verme niyetindeydim ama zaman bulamadigim icin bugune kaldi. Neyse gec olsun guc olmasin dedim ve kismet buguneymis. Umarim hediyelerimi begenirsiniz:



hediyelerim:
  • avon care extra firming body lotion
  • avon care rich moisture gliserinli el kremi
  • avon rich moisture yuz kremi
  • colgate total beyazlatıcı dis macunu
  • shiseido benefiance (balancing softener lotion adoucissante)
  • shiseido benefiance (creamy cleansing foam mousse nettoyante enrichie)
  • joy kirmizi ruj
  • clinique 3 adim numunesi
  • 1 adet gumus turk bayragi broş/rozet
  • 1 cift gullu toka
  • 1 cift mavi gullu kupe
  • 1yuzuk
  • 1 mavi tasli bilezik
  • dogan kitap tan Su cok guzel-Ruth Rendell
  • dogan kitap tan Kan kirmizisi ayin altinda-Mina Hepsen

Evet bunlar sizden birisine ama kime?:) Çekilişi randomla yapmayacagim cunku istenirse onunla bile hile yapilabilecegini biliyorum. Bu yüzden kagitlara isimleri yazip kizima cekilis yaptiracagim. Bana daha masum, guvenilir ve kolay geliyor:)

gelelim sartlara; sartlarim klasik
-blogumu izlemeye almaniz,
-blogunuz varsa eger blogunuzda resimlerle birlikte yayinlayip linkini vermeniz ve
-ve yorum olarak ad soyad belirtmeniz.

Son katilim tarihi : 15 mart olarak belirledim. 16 mart' a kismetse cekilisi yapar ve blogumda yayinlarim. Simdiden herkese bol sans diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder