17 Şubat 2010 Çarşamba

by H-E-H' den Süpper Hediyeler!!!

İşte süpper hediyeleri olan bir kampanya daha hemen katılın kazanma şansı yakalayın:))

Linke Tıklayın

http://byheh.blogspot.com/2010/02/bu-hediyeler-sizin-olsun-ister-misiniz.html


Bu Hediyeler Sizin Olsun Ister misiniz?


Evet kizlar hazir miyiz?
Su yukarida gordugunuz hediyeler sizin olabilir. Neler verdigimizi videoda anlattim. Eger bu hediyeler sizin olsun istiyorsaniz.
1- Blogumuzu follow edin, onu sevin, opun, oksayin. Evet ilk sart bu follow etmek. Ayrica isterseniz twitterda da variz. @sweetyhearty ve @handecng. Benim twitlerim kilitli ama request etmeniz yeterli.

2- Bu sart aklimda yoktu Hesicimde gordum bizde yapalim dedim. Eger blogunuz varsa bu postu paylasin.

3- Bu posta yorum yazmak. Yazin anacim, neyi sevdiginizi yazin, takip ettim yazin, eger blogunuz varsa verdiginiz linki yazin.

25 Subat 2010 PST ile 12am e kadar vaktiniz var. Bu da Turkiye saati ile 26 Subat sabah 10'a kadar


Simdi asagiya ufak bir liste yapayim ben neler verdigimize dair gerci videoda var ama olsun
  • Nars multiple set - copacabana, orgasm ve south beach
  • Benefit badgal brown mascara
  • Victoria's Secret Very Sexy lipgloss
  • 5 adet NYX ruj
  • Maybelline Eyestudio'dan far paleti
  • Korres Wild Rose nemlendirici
  • Armani Luminous Silk fondoten
  • Armani Eyes to Kill mascara
  • Armani Light Master primer
  • Chanel Eau Verte
  • Victoria's Secret Love Spell body mist
  • Forever21 tac
  • Forever21 kupe
  • Forever21 kolye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder