15 Kasım 2009 Pazar

SECHHILL'DEN MUHTEŞEM HEDİYELER..!!


İşte harika bir kampanya daha..
Bu aralar hangi bloğu incelesem güzel bir kampanya ile karşılaşıyorum.
Bunların arsında sechhıll da varmış..Vee harika da hediyeleri varmışş..
Böyle güzel bir bloğu bugüne kadar nasıl gözden kaçırdım bilemiyorum..
Hemen sizinle paylaşayım dedim..İşte birbirinden güzel hediyeler ve yapmamız gerekenler;

Bu arada ne yapıyoruz.... Hemen hediyelere ulaşmak için Tık Tık yapıyoruz..

http://sechhill.blogspot.com/2009/11/sechhill-hediye.html

Aşağıdaki bilgiler sechhill sitesinden alıntıdır





1 makyaj çantası (sanırım süsleyeceğim)

2 Flormar teracota eyeshadow

3 Claire's oje (yanar döner mor )

3 Pembe küpe

4 Sephora makyaj bazı ve nemlendirici (çok yoğunlar ve süperler )

5 püsküllü kolye (bunu kendime yapmıştım kazanana aynısından yapacağım)

6 Kırmızı gül yüzük( Ben yaptım, parmağa göre ayarlanabiliyor)

7 Cilt bakım ürünler (nemlendirici, yüz yıkama jeli,tonik

8 Yves Rocher sedefli kolye

9 Stila jel eyeliner (siyah)

Belkide süpriz hediyeler belkiideeee...


KAZANMAK İÇİN:


-Beni izliyor olmalısınız

-Blogunuz varsa bahsedebilirsiniz yoksa no problem

-Yorum yazarsanız sevinirim her türlü şeyle ilgili -olabilir (eleştiri, öneri, sadece kazanmak istiyorum...vs hmm bir de beğendiniz mi hediyeleri)

-Tabi yorumda sitenizin linkini de görmeniz gerekir.

-Su istimal edilmesin lütfen hak eden kişiye gitsin hediyeler

-Aynı kullanıcı 1'den fazla üyelikle katılmasın rica ederim.(web tasarım firmasında çalışıyorum ona göre =))

-Kazananı duyurduktan sonra maille iletişime geçeriz.

-Yarışma bugün başladı 12 kasım 2009, Perşembe

19 kasım 2009, Perşembe günü de bitsin diye düşündüm inşallah çünkü bazen giremiyorum biliyorsunuz nete.
resmin üzerine tıkladığınızda büyük halini görebilirsiniz.


HERKESE İYİ ŞANSLAR....
Sizleri kolay bulup, iletişime geçebilmek için beni izliyor olmalısınız...


Not: :Çanta yarım çıkmış =(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder