22 Kasım 2009 Pazar

Penguen Mısırdan Mesaj Var,Her 20. Kişi Kazanıyor


Penguen gıdanın düzenlemiş olduğu bu kampanyadan faydalanmak için verdiğim mısırdan mesaj var linkine girip başlaya tıklıyorsunuz.mısırdan mesajı kime gönderekseniz seçeneklerden birini işaretleyip devama tıklıyoruz,yemek çeşidini seçtikten sonra tekrar devam diyorsunuz,sonra mısırdan mesaj seçeneklerinden istediğinizi seçip devam diyorsunuz ve karşınıza çıkan yere göndereceğiniz kişiye yazmak istediğiniz mesajı yazıyorsunuz.(mesaj yazmasanız da olur ben hiçbirinde yazmadım.) ve son olarak tekrar devam diyorsunuz.karşınıza çıkan 2 ayrı bölüme kendi e-mailinizi ve göndereceğiniz kişinin e-mailini yazıp devam diyorsunuz.Karşınıza çıkacak olan 2 seçenekten mısırdan mesaja üye değilim olanı seçip,üyelik bilgilerinizi girerek üye oluyorsunuz.Kaydet dedikten sonra mailinize gelen aktivasyon linkini tıklayıp üyeliğinizi aktif hale getiriyorsunuz.
Artık siteye giriş yapıp mesajlarınızı gönderebilirsiniz.Mesaj gönderen 20. kişi 6 paket GDO'suz mısır konservesi kazanıyor 2 günde gönderiyorlar.İstediğiniz kadar kişiye gönderebiirsiniz.Ben garanti olsun diye 20 kişiye gönderdim.



Buradan Siteye giriyorsunuz.

http://www.misirdanmesajvar.com/default.aspx


Ben haberi verdim siz de mısırları kazanın hadi bakalım

İşte gelecek olan mısırlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder