2 Kasım 2009 Pazartesi

Flormar'dan Süprizlerim Geldi:)

Evet Flormar sözünü tuttu ve benimle birlikte bir çok kişiye,özel olarak hazırlamış olduğu birbirinden güzel renklere sahip mükemmel bir makyaj seti gönderdi.

Teslim aldığım anda hemen uygulamaya geçtim.
Fondoten başta olmak üzere bütün ürünlere hayran kaldım
Uyguladığım fondoten rengiyle cildime çok uyum sağladı.Cildime pürüzsüz ve kusursuz bir görünüm verdi.Çok az bir miktar kullanmak yeterli hemen dağııp cildme uyum sağlıyor.

Maskarayı uyguladığım da gerçekten çok şaşırdım.Tek bir hamle ile kirpiklerim uzun ve dolgun bir görünüm aldı.Flormar bütün ürünlerini baştan aşağı yenilemiş bunu anladım.:)

lipstick ve lipgloss birbirine çok uyumlu renkler.Önce lipstick uyguladım tek bir dokunuşla hemen rengi verdi.Parlatıcı bile gerektirmeyen bir parlaklıkta fakat ben yine de lipglosu üzerine uyguladım ve daha şık,dikkat çekici bir görünüm oldu.

suya dayanıklı olan göz kalemi gün boyun hiç bir rahatsızlık vermedim ilk sürdüğüm haliyle kendini korudu.

Kısacası bütün ürünler mükemmel en kısa zamanda eksik olan ürünlerimi tamamlamak için bir kozmetiğe gidip flormar'ın yeni ürünlerinin keyfini süreceğim:)

Teşekkürler Flormar..İyi ki varsın..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder