21 Aralık 2010 Salı

Galeri Gold Kampanyamızın Sonucu

Kampanyamız dün gece sona erdi,hemen çekilişi yapmak istedim ancak bazı aksaklıklar meydana geldi o yüzden çekilişi bu gece yapabildim.

Öncelikle Galeri Gold firmasına ve Mehmet Bey'e böyle güzel bir kampanyaya öncülük etmemi sağladıkları,destekleri ve güvenleri için teşekkür ediyorum.

Ve çekilişimize geçiyorum;

Toplam 42 katılım oldu.Bu sefer tüm katılımlar sorunsuzdu.Herhangi bir eleme yapmadım.

Çekilişimizi yine Random org. aracılığı ile kayıt altında gerçekleştirdim.

Ve işte kazanan takipçimiz;









23. sıradaki ve yorumu resmertuy

resmertuy dedi ki...

selam siteye resmertuy kullanıcı adıyla üye oldum
diğer şartlarıda yerine getirdim
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001358820644
resul uysal
uysal_mert@hotmail.com



Öncelikle kazanan takipçimizi tebrik ediyorum ve en kısa zamanda hediyesini kendisine ulaştırabilmemiz için;ad-soyad,adres ve telefon bilgilerini venuskadini@gmail.com adresine göndermesini bekliyorum.

Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder