28 Aralık 2009 Pazartesi

Kotex--Kadın Olduğunu Hissetmek Güzeldir


Hayatımızda yeni bir ped var...

Bugüne kadar kullandığınız ped markalarından belki de memnundunuz.
Çünkü daha iyisiyle henüz tanışmamıştınız.
İşte şimdi zamanı.

Dünya kadınlarının tercihi Kotex® şimdi Türkiye'de.


Geçtiğimiz günlerde Huggies'in büyük bi incelik yaparak göndermiş olduğu kotex ürünlerinden çok memnun kaldım.Ve bu memnuniyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.Bugüne kadar hiç ped markamı değiştirmemiştim.Kullandığım üründen memnun olduğumu sanıyordum taa ki kotex ürünlerini deneyene kadar.Pamuksu yüzeyi ile rahatlığı hissedyorsunuz..Günlük pedi,özel gün pedi,young serisi,normal ped çeşitleriyle bizlere gerçek rahatlığı sunuyor.

Kesinlikle denemenizi öneriyorum.Zaten bir kere kullandıktan sonra vageçemeyeceğinizden eminim.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder